Sunday, June 12, 2005

Yarim saatte sorf

Bes alti haftadir cumartesi pazarlarida calismaya basladim. Profesyonel hayattan kendi isime gectigim ilk yillarda haftada 3-4 gun calisirdim. Izmit teki ciftlikte buyukbas hayvan besliyordum. Cok rahat bir istir. Hayvanlari satin alip yerlestirdigim ilk ay dan sonra 6-7 ay boyunca rahat bir calisma tempom vardi. En buyuk keyfim istanbul un degisik yerlerinden sevgilimi arayip onu kiskandirmakti. Herkesin harala gurele calistigi zamanlarda kebab yapmak harikaydi. Simdi durum biraz farkli, once cumartesileri arkasindan pazarlari da calismaya basladim. Bundan dolayi hicbir sikayetim yok. Insallah boyle devam eder. Gecen hafta pazar gunu saat dortte dukkan dan cikip yarim saatte buyukcekmeceye gittik . Wattabe diye bir yerde mistral sorf kulubu acilmis. Malzemeler sifir, wetsuitin etiketini cikarip uzerime giydim cok guzel sorf tahtasi ve yelkenle 4 siddetinde ruzgarla iki saat sorf yaptim. Normalde bunu gecen sene yapabilmek icin bir ton para ve saatimi harcayarak alacati ya gitmem gerekirdi. Iki saat sorf esnasinda akliniza baska birsey gelmesi imkansiz . 6-7 senedir sorf yaptigim halde bir turlu istedigim seviyeye gelemistim zannedersem bu sene wattabe de bu isi cozucem. Zamaninizi bosa harcayin.

No comments: