Friday, July 08, 2005

Eski dostlarim

Siz kullanma kilavuzu Mehmet Oz un kitabini okuyorum. Sagliginiz icin dost edinin diyor kitapta. Anil Ciftci tam 3o senelik arkadasim .Dusunebiliyormusunuz 37 yasindayim 4-5 tane 30 senelik hala gorustugum arkadaslarim var. Anil dan basketi, kiz tavlamayi ve karsilisiz vermeyi ogrendim. Senelerdir etrafindaki insanlara geri donusunu dusunmeden veriyor. Super rehber, super basketci hakiki dostum yazliktan arkadasim .Yani onu arkadas olarak sectim . Yazlik olayi cocuklar icin super senelerce arkadaslik edebilecekleri insani kendi istekleriyle secebiliyorlar. Ne guzel eskiden 3 ay tatil yapiyordum. Simdi sorfe gitmek icin 2 saat ayiramiyorum. Ama calismayida cok seviyorum sikayetim yok. Erhan Ozil, Yigit Mengu bunlar benim 30 senelik yazzlik arkadaslarim. Cocuklarimiz icin yazlik alalim. Vaktinizi bosa harcamayin.

No comments: