Monday, March 03, 2008

Bodrum yat yarislari




Cuma ogleden sonra seytanin avukati Omur bizi Bodruma yat yarislarina davet etti.Karar verip yola cikmamiz toplam 1,5 saati aldi. Ne oldugumuzu anladan Orfoz diye kucucuk bir lokantadaydik. Hersey nasil ozenli nasil lezzetli anlatamam muhabbette super ufaklik hic sorun cikarmiyor gece gec vakte kadar icildi. Sabah piril piril bir havada marinanin uzerinde bir kahvalti ve tekneyi antakya dan ciftci Metin ile hazirladik. Sakin bir startta Emir de teknedeydi gunesli sakin problemsiz bir yaris ve sonuncu olduk keyifliydik. Pazar sabah yagmur ruzgar ne ararsan var ve biz Kaya ile skippers meeting de rotamizi ogrendik. Saat onbir ole bir start ani varki hazifamda fotograf olarak hayatinda boyle bir an yok. Tekneler carpisiyor insanlar bagisiyor ve atlarin cikisi gibi inanilmaz . O andan sonra tek hedefim kazasiz belasiz sakatlanmadan bu yarisi atlatmak . Ya ben abartiyorum ya da bu is cok cilgin teknenin ikinci donusunde denize ucuyorum zannettim. Bir balon yirtttim yarisi kaybettirdim. Kaslarim tirtir tittriyordu. Her ani inanilmazdi. Limana dondugumuzde kendimi vikingler gibi hissediyordum.

No comments: